miércoles, 11 de abril de 2012

Actividade 11


    1-¿Que é unha empresa de turismo rural ? Pon un exemplo.
O turismo rural é unha oferta de actividades recreativas de aloxamento e de servicios realizados no espacio rural e dirixido os habitantes que buscan un contorno autóctono. Un exemplo é unha casa de aldea.


    2-¿A quen vai dirixida esta actividade, quen son os clientes?
Esta actividade vai dirixida a os habitantes das cidades que buscan un contorno autóctono.


3-Dos clientes anteriores, algúns asinarían contratos de un ano ou máis tempo ¿cales serían?
Non,porque é para disfrutar pero por pouco tempo.



4-¿Que factores son claves para unha empresa dedicada o turismo rural?
Os factores claves son o grao de ocupación é o número total de habitantes.

    5-¿Canto pode facturar (ingresar) unha empresa deste tipo? ¿A canto poden ascender os gastos?. Logo ¿Cal será o beneficio anual (lembra que o beneficio é a diferenza entre ingresos e gastos)?
    Unha empresa deste tipo pode facturar 61.373e,os gastos poden ascender a 47.000e,o beneficio anual é de 13.400e.


  • 6-Características básicas da empresa (instalacións, persoal, investimento)
As súas instalacións son de 6 habitacións, o persoal é:propietario xerente + 1 persoa a tempo parcial,é na temporada alta propietario +xerente máis dúas persoas .O seu investimento é de 241.000e.


7-É un negocio en expansión ¿Por qué razóns?
Sí,é un negocio en expansión porque case en todas as cidades hay empresas deste tipo.


  • 8-¿Como se dan a coñecer este tipo de empresas?
Pola competencia é polas súas ofertas é os seus servizos que son moi favorecidos.

    9-¿Quen leva normalmente as actividades de contabilidade, nóminas e impostos?
O xerente.

10- Normalmente ¿Qué forma adoptan este tipo de empresas en Galiza: Sociedades Anónimas, Limitadas, Cooperativas, Autónomos,…?.
A forma que adoptan é autónomo.






11-¿Como podes estimar o tamaño do teu mercado nesta zona? (non o copies todo fai un breve resumo).
Dependendo o número de tendas que sexan iguales é pola competencia.




  1. 12-Dentro do cadro de:
  2. Ameazas:Industrialización do controno,efecto prestige.
  3. Oportunidades:fidelidade a través do servicio,apoio instuticional moi forte.
  4. Puntos fortes: Boa relación calidade/prezo,estructura flexible.
  5. Puntos febles: Forte estacionalidade,escaseza de profesionais preparados.
Escolle as dúas que consideres son as máis importantes. Na clase preguntaremos o porqué.

13-¿De que forma pagan normalmente os clientes?
Con trajeta de crédito ou mediante vía Internet.

14-¿Como se lles paga normalmente aos provedores?
Págaselle con tarxeta de crédito.

15-¿Cantas empresas de catering había na comarca no ano do estudio?
Existían 16 establecementos de turismo rural na comarca.


16-Normalmente as Sociedades (empresas con varios socios) son empresas de maior tamaño que as Persoas Físicas (montadas por unha soa persoa). ¿Cantas das empresas de catering da comarca son Sociedades?
Hay 21 empresas de sociedades.

No hay comentarios:

Publicar un comentario